Gyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések

Árucsere

Ha olyan terméket vásárolt, amely nem felel meg Önnek, a kiválasztott árut a küldemény kézhezvételétől számított 14 napon belül kicserélheti. A sikeres árucseréhez az alábbiakban felsorolt feltételek teljesítése szükséges:

  • A kiválasztott terméknek készleten kell lennie. A visszaküldött termék nem lehet használt vagy más módon sérült, beleértve a csomagolást is.
  • Ha valamelyik feltétel nem teljesül, az árucserét nem fogadjuk el, és a terméket az Ön költségére visszaküldjük.
  • Ha a fenti feltételek teljesülnek, kérjük, csomagolja be gondosan az árut, és csatolja az elállási nyilatkozatot (letölthető ITT), a megjegyzésben pedig jelezze, hogy árucserét kér, és adja meg az új termék termékkódját. Ezután lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, aki ingyenes szállítási címkét biztosít Önnek.

Elállhatok a vételi szerződéstől?

Ha vissza kívánja küldeni az árut, kérjük, töltse ki az elállási nyilatkozatot (letölthető ITT), csatolja az áruhoz, és mindent gondosan csomagoljon be.Ezután lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, aki ingyenes szállítási címkét biztosít Önnek.

Személyesen is átvehetem a rendelést?

Sajnos nem. Magyarországon nem működtetünk üzleteket.

Gond van a termékkel, hogyan tudok reklamálni?

A termékre vonatkozó reklamáció egyedi, ezért kérjük, tekintse meg a "reklamáció" részt, ahol minden márkánál részletes tájékoztatást talál. Esetleg felveheti a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, ahol tájékoztatást kap arról, hogyan kell eljárni a termékreklamációval kapcsolatban.

Milyen jótállási idő vonatkozik a megvásárolt termékre?

A fogyasztónak számító vásárlók esetén a jótállási idő a törvényben előírt 24 hónap. Ha a vásárló jogi személy vagy vállalkozást működtető természetes személy, a törvényben előírt jótállási idő csak 12 hónap. A jótállási idő egyes gyártók, például a Bosch, a Makita, a Metabo és más gyártók esetében 3 évre is meghosszabbítható.

Mikor kapom vissza a pénzt a visszaküldött termékért?

Azon vagyunk, hogy a pénzét azonnal visszautaljuk. Ha ez nem történik meg, betartjuk a pénz visszafizetésére vonatkozó, törvényben előírt határidőt, vagyis az elállás kézbesítésétől számított 14 napot.

Fizetési módként a banki átutalást választottam, hol találom a fizetésre vonatkozó információkat?

A fizetési részleteket a megrendelés kézhezvételét követő első e-mailben kapja meg. Ha PDF formátumú proforma számlára van szüksége, kérjük, várja meg a következő e-mailt, amelyben csatolva találja a fájlt.

Fizetési módként a banki átutalást választottam, ezért a rendelésem később lesz feladva?

Sajnos igen. Meg kell várnunk, míg a bankja átutalja az összeget a bankszámlánkra. Azonban a késedelem nem jelentős, csak egy éjszaka. Ha azonban a termékre még azon a napon van szüksége, amikor leadta a rendelését, válasszon más fizetési módot.

Milyen a rendelésem státusza?

A rendelésének állapotát az ügyfélszolgálatunknál e-mail üzenetben is ellenőrizheti.

Utólag módosítható a számlázási vagy szállítási cím?

Igen, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy kezeljük kérését. Ezek a módosítások a megrendelés létrehozása után azonnal elvégezhetők. A küldemény kézbesítése után ezeket a módosításokat már nem lehet elfogadni.

Na vašem soukromí nám záleží

Ahhoz, hogy weboldalunkon gyorsan megtalálja, amit keres, megspóroljon sok kattintást, és ne lásson olyan hirdetéseket, amelyek nem érdeklik, szükségünk van az Ön hozzájárulására a cookie-k feldolgozásához.

Összes engedélyezéseNem engedélyezem a sütiket