Reklamáció
Reklamáció
Hogyan tudom reklamálni a terméket?
Tanácsra van szüksége a termék reklamációjával kapcsolatban? Lépjen velünk kapcsolatba az alábbi e-mail címen: info@doktorkalapacs.hu.
Hivatalos szerviz
A hivatalos szerviz a leggyorsabb megoldás. Lépjen közvetlenül kapcsolatba a gyártóval, és oldja meg az egész folyamatot a lehető legrövidebb idő alatt. Használja ki a hivatalos kereskedőtől történő vásárlás előnyeit, rendeljen árugyűjtő szolgáltatást, a fuvarozó ingyenesen átveszi az árut, és javítás után visszaszállítja. Az eljárás pontos leírását az alábbi linkeken találja meg.
Gondmentes szervizszolgáltatást az alábbi márkák nyújtanak:
BOSCH, DREMEL ITT
DEWALT ITT
METABO
Metabo Hungária Kft.
Központi Márkaszerviz
1103 Budapest
Noszlopy u.30.
MAKITA
MAKITA KÖZPONTI SZERVIZ
8000 Székesfehérvár Kukorica u. 7.
A kereskedőnél
Töltse ki a panasztételi űrlapot, és írja le egyértelműen a hibát. Adja meg a címét, a számla számát (visszatérítés esetén) és a számla másolatát. Csomagolja be gondosan az árut, és vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy ingyenes fuvarozói címkét kapjon.
Termék visszaküldése
A megvásárolt árut a kiszállítástól számított 14 napon belül visszaküldheti, mivel ezen időszakon belül joga van elállni a szerződéstől.Kérjük, gondosan csomagolja be az árut, és vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy ingyenes szállítói címkét kapjon.
További információk a termék visszaküldésének lehetőségeiről az Általános szerződési feltételekben találhatók.
Értesítés az adásvételi szerződés felmondásáról ITT található.
A reklamációs űrlapot ITT található.