Reklamáció

Reklamáció

Hogyan tudom reklamálni a terméket?

Tanácsra van szüksége a termék reklamációjával kapcsolatban? Lépjen velünk kapcsolatba az alábbi e-mail címen: info@doktorkalapacs.hu.

Hivatalos szerviz

A hivatalos szerviz a leggyorsabb megoldás. Lépjen közvetlenül kapcsolatba a gyártóval, és oldja meg az egész folyamatot a lehető legrövidebb idő alatt. Használja ki a hivatalos kereskedőtől történő vásárlás előnyeit, rendeljen árugyűjtő szolgáltatást, a fuvarozó ingyenesen átveszi az árut, és javítás után visszaszállítja. Az eljárás pontos leírását az alábbi linkeken találja meg.

Gondmentes szervizszolgáltatást az alábbi márkák nyújtanak:

BOSCH, DREMEL ITT

DEWALT ITT

METABO
Metabo Hungária Kft.
Központi Márkaszerviz
1103 Budapest
Noszlopy u.30.

MAKITA
MAKITA KÖZPONTI SZERVIZ
8000 Székesfehérvár Kukorica u. 7.

 

A kereskedőnél

Töltse ki a panasztételi űrlapot, és írja le egyértelműen a hibát. Adja meg a címét, a számla számát (visszatérítés esetén) és a számla másolatát. Csomagolja be gondosan az árut, és vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy ingyenes fuvarozói címkét kapjon.

Kérjük, panaszbejelentés előtt figyelmesen olvassa el a Panaszkezelési eljárást.

Termék visszaküldése

A megvásárolt árut a kiszállítástól számított 14 napon belül visszaküldheti, mivel ezen időszakon belül joga van elállni a szerződéstől.Kérjük, gondosan csomagolja be az árut, és vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy ingyenes szállítói címkét kapjon.

További információk a termék visszaküldésének lehetőségeiről az Általános szerződési feltételekben találhatók.

Értesítés az adásvételi szerződés felmondásáról ITT található.

A reklamációs űrlapot ITT található.

Doktor Kalapacs szereti a Cookies

Damit Sie auf unserer Website schnell die Inhalte finden, die Sie suchen, Ihnen viele Klicks ersparen und Ihnen keine Werbung angezeigt wird, die Sie nicht interessiert, benötigen wir Ihre Zustimmung zur Verarbeitung von Cookies.

Értem énMindent elutasítani