Reklamáció

Reklamáció

Hogyan tudom reklamálni a terméket?

Tanácsra van szüksége a termék reklamációjával kapcsolatban? Lépjen velünk kapcsolatba az alábbi e-mail címen: info@doktorkalapacs.hu.

Hivatalos szerviz

A hivatalos szerviz a leggyorsabb megoldás. Lépjen közvetlenül kapcsolatba a gyártóval, és oldja meg az egész folyamatot a lehető legrövidebb idő alatt. Használja ki a hivatalos kereskedőtől történő vásárlás előnyeit, rendeljen árugyűjtő szolgáltatást, a fuvarozó ingyenesen átveszi az árut, és javítás után visszaszállítja. Az eljárás pontos leírását az alábbi linkeken találja meg.

Gondmentes szervizszolgáltatást az alábbi márkák nyújtanak:

BOSCH, DREMEL ITT

  • METABO
    Metabo Hungária Kft.
    Központi Márkaszerviz
    1103 Budapest
    Noszlopy u.30.

  • MAKITA
    MAKITA KÖZPONTI SZERVIZ
    8000 Székesfehérvár Kukorica u. 7.

 

 

A kereskedőnél

Töltse ki a panasztételi űrlapot, és írja le egyértelműen a hibát. Adja meg a címét, a számla számát (visszatérítés esetén) és a számla másolatát. Csomagolja be gondosan az árut, és vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy ingyenes fuvarozói címkét kapjon.

 

Termék visszaküldése

A megvásárolt árut a kiszállítástól számított 14 napon belül visszaküldheti, mivel ezen időszakon belül joga van elállni a szerződéstől.Kérjük, gondosan csomagolja be az árut, és vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy ingyenes szállítói címkét kapjon.

További információk a termék visszaküldésének lehetőségeiről az Általános szerződési feltételekben találhatók.

Na vašem soukromí nám záleží

Ahhoz, hogy weboldalunkon gyorsan megtalálja, amit keres, megspóroljon sok kattintást, és ne lásson olyan hirdetéseket, amelyek nem érdeklik, szükségünk van az Ön hozzájárulására a cookie-k feldolgozásához.

Összes engedélyezéseNem engedélyezem a sütiket