Reklamáció
Hogyan tudom reklamálni a terméket?
Tanácsra van szüksége a termék reklamációjával kapcsolatban? Lépjen velünk kapcsolatba az alábbi e-mail címen: reklamacio@kalapacsdoktor.hu.
Hivatalos szerviz
A hivatalos szerviz a leggyorsabb megoldás. Lépjen közvetlenül kapcsolatba a gyártóval, és oldja meg az egész folyamatot a lehető legrövidebb idő alatt. Használja ki a hivatalos kereskedőtől történő vásárlás előnyeit, rendeljen árugyűjtő szolgáltatást, a fuvarozó ingyenesen átveszi az árut, és javítás után visszaszállítja. Az eljárás pontos leírását az alábbi linkeken találja meg.
Gondmentes szervizszolgáltatást az alábbi márkák nyújtanak:
- BOSCH, DREMEL ITT
- METABO
Metabo Hungária Kft.
Központi Márkaszerviz
1103 Budapest
Noszlopy u.30. - MAKITA
MAKITA KÖZPONTI SZERVIZ
8000 Székesfehérvár Kukorica u. 7.
Posta vagy futárszolgálat
Töltse ki a reklamációs űrlapot, és írja le egyértelműen a termék hibáját. Adja meg címét, számlaszámát (visszatérítés esetére) és mellékelje a vásárlást igazoló dokumentum (számla) másolatát. A terméket gondosan csomagolja be, és küldje el az alábbi címre:
Oscom Trading s.r.o.
Těchonín 111
561 66, Cseh Köztársaság
Személyesen az üzletben
Töltse ki a reklamációs űrlapot, a terméket vigye el az alábbi címre:
Oscom Trading s.r.o.
Těchonín 111, 561 66 Cseh Köztársaság
Áruátvétel:
Hétfő – Péntek 8:00 - 15:30 óra között
A termék reklamálása előtt figyelmesen olvassa el a Reklamációs szabályzatot.
Termék visszaküldése
A megvásárolt termék visszaküldésére a termék átvételétől számított 14 napon belül van lehetőség, ezen határidőn belül joga van elállni a vételi szerződéstől. A termék visszaküldéséhez töltse ki a Nyilatkozat a szerződéstől való elállásról űrlapot, a terméket az alábbi címre küldje el:
Oscom Trading s.r.o.
Těchonín 111,
561 66 Cseh Köztársaság
További információk a termék visszaküldésének lehetőségeiről az Általános szerződési feltételekben találhatók.